Testy
Sprzęt stereo
Kino domowe
Videotesty
Marki
Vademecum
FAQ
Słownik
Aktualności
Sprzęt
Promocje i prezentacje
Branża
Newsroom
Muzyka
Newsy
Recenzje
Wywiady
Sklepy
Wszystkie miasta
Będzin
Białystok
Bielsko-Biała
Bochnia
Bydgoszcz
Częstochowa
Gdańsk
Gliwice
Jaworzno
Jawor
Kalisz
Katowice
Kielce
Konin
Kraków
Legnica
Lublin
Łódź
Marki
Małkowo
Olkusz
Olsztyn
Oświęcim
Opole
Pabianice
Poznań
Radom
Rybnik
Rydzyna
Rzeszów
Słupsk
Sopot
Szczecin
Toruń
Warszawa
Wejherowo
Wrocław
Zielona Góra
Dystrybutorzy
Magazyn
Forum
Newsletter
Nagrody
EISA
24/25
Strona główna
Vademecum
FAQ
Akustyka
Akustyka
Wszystkie
FAQ
Słownik
Kategorie
Wszystkie kategorie
Akustyka
Audio, zespoły głośnikowe
Audio, współpraca zespołów głośnikowych ze wzmacniaczami
Stereo, wzmacniacze
Stereo, gramofony analogowe
Stereo, odtwarzacze CD
Kino domowe, subwoofery
Kino domowe, głośniki centralne i efektowe
Kino domowe, amplitunery, procesory, wzmacniacze
Kino domowe, wysoka rozdzielczość
Video
Audio przenośne
Instalacja AV
Audio(filia)
Świat AV
Strojenie bas-refleksu - najpraktyczniejsze elementy teorii albo teoria praktycznych rozwiązań
DSP - Digital Signal Processing
Czym różni się "ciśnienie akustyczne" od "głośności"?
Dlaczego słuchawki, nawet mając bardzo niewielkie wymiary, potrafią przetwarzać najniższe częstotliwości, a kolumny głośnikowe mają z tym problem?
Czy jakość brzmienia słuchawek bezprzewodowych jest niższa od jakości brzmienia słuchawek "na kablu"?
Prawidłowe ustawienie zespołów głośnikowych
Co to jest kompresja - w studiu i w sprzęcie domowym - i czym się objawia?
Jakie są podstawowe techniki nagraniowe i jakie są słyszalne rezultaty ich stosowania?
Na czym polega niesfazowanie kolumn i jaki jest tego wpływ na charakter brzmienia?
Jaki jest związek między wielkością zespołów głośnikowych a wielkością odpowiedniego dla nich pomieszczenia?
Jak należy ustawić zespoły głośnikowe względem miejsca odsłuchowego?
Jaka jest optymalna odległość kolumn od ścian pomieszczenia?
Jakie jest optymalne wytłumienie pomieszczenia odsłuchowego?
Dlaczego w sprzęcie wysokiej klasy nie są stosowane korektory graficzne?
Dlaczego postuluje się, aby charakterystyka przetwarzania urządzeń była płaska, skoro charakterystyka czułości ucha ludzkiego płaska wcale nie jest?
1
2