Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

Druga odsłona kampanii reklamowej JBL "Hear the truth" rozpoczęta. Wcześniej produkty firmy zachwalał zespół Maroon 5, teraz pałczkę przejął sir Paul McCartney.

W niedzielę 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród Grammy po raz pierwszy zaprezentowano spot telewizyjny z jego udziałem.

Po kampanii telewizyjnej ukażą się bannery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartneya.

W nowym spocie reklamowym „Hear the truth” będzie można zobaczyć McCartneya wykonującego swój najnowszy singiel, „My Valentine”, pochodzący z albumu „Kisses on the Bottom”, który ukazał się 7 lutego tego roku.

Reklamówka "Hear the truth", w której Paul McCartney wykonuje piosenkę ze swojego ostatniego albumu, powstała w Londynie na początku tego roku. Jej reżyserem jest Martin Campbell ("Casino Royale"), twóra spotu z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon "Beautiful Sound".

W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.

Na zdjęciu Paul McCartney w słuchawkach AKG.

Redakcja Audio
Branżowe pozostałe aktualności
Zobacz więcej
logo logo