Kolumny głośnikowe Microlab wracają na polski rynek

Kolumny głośnikowe Microlab wracają na polski rynek

Microlab oficjalnie powraca na polski rynek. Po przerwie spowodowanej globalnymi zawirowaniami, w tym pandemią COVID-19, produkty Microlab znów będą dostępne dla polskich klientów. Za dystrybucję odpowiada firma MIP, która zapewni szeroką dostępność głośników.

Produkty takie jak głośniki z serii Solo (Solo6C, Solo7C, Solo9C) czy zestawy 2.1, np. model FC330, stały się dla wielu synonimem rozsądnego wyboru – oferując brzmienie i jakość wykonania, które często przewyższają oczekiwania w swojej klasie. Przypomnijmy, że popularność marka zawdzięcza m.in. Peterowi Larsenowi, światowej sławy specjaliści ds. akustyki, który współpracował z nią od 2003 r.

Jak mówi jeden z przedstawicieli firmy MIP:

Jesteśmy świadomi, że rynek audio jest dziś bardzo konkurencyjny, a klienci mają ogromny wybór. Jednak pomimo długiej nieobecności, produkty Microlab wciąż mają wiele do zaoferowania. To propozycja dla osób, które szukają sprawdzonej jakości i dobrego, naturalnego brzmienia, ale nie chcą przepłacać. Wierzymy, że ten znakomity stosunek ceny do jakości sprawi, że Microlab ponownie zdobędzie zaufanie wielu Polaków

Produkty Microlab oraz poszczególne będą sukcesywnie wprowadzane do oferty czołowych sklepów z elektroniką oraz w sprzedaży online.

***

Microlab to producent systemów akustycznych, który od 1998 roku specjalizuje się w tworzeniu głośników komputerowych i multimedialnych. Marka zdobyła globalne uznanie dzięki oferowaniu produktów o solidnej jakości wykonania i dobrym brzmieniu w konkurencyjnych cenach.

Źródło: MIP

Redakcja Audio
Branżowe pozostałe aktualności
Zobacz więcej
logo logo