Salon audio-wideo Q21 poszukuje Specjalisty Technicznego ds. Obsługi Posprzedażowej Klienta

Salon audio-wideo Q21 poszukuje Specjalisty Technicznego ds. Obsługi Posprzedażowej Klienta

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, elastyczną w działaniu, mającą bogate doświadczenie w obsłudze klienta oraz pasję do branży audio i szukasz pracy, pabianicki salon Q21 czeka na Twoje zgłoszenie.

Q21 to jeden z największych i dynamicznie rozwijających się (także w sferze dystrybucji) salonów w Polsce. Kładzie nacisk na świadczenie kompleksowej obsługi klienta, szczególnie w zakresie technicznym, w związku z czym poszukuje bardzo doświadczonego i kompetentnego specjalisty branży audio.

Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za zapewnienie klientom salonu najwyższego poziomu wsparcia konfiguracyjno-technicznego na każdym etapie sprzedażowym i posprzedażowym.

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomość techniczna sprzętu audio-wideo.
• Bycie na bieżąco z branżowymi nowinkami technologicznymi i konieczność ciągłego poszerzania swojej wiedzy w zakresie wprowadzanych do branży audio-wideo nowości.
• Praktyczna znajomość konfiguracji oraz pełnej obsługi urządzeń audio stereo i systemów kina domowego, konfiguracji funkcji sieciowych, doboru akcesoriów oraz wszelkich tego typu działań.
• Bardzo dobra znajomość kategorii PC-Audio, włącznie z konfiguracją z dowolnymi urządzeniami zewnętrznymi (komputer, telefon, etc.)
• Łatwość w poruszaniu się po zasobach internetu, wyszukiwanie niezbędnych informacji.
• Znajomość języka angielskiego.
• Wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
• Łatwość w nieszablonowym rozwiązywaniu problemów zarówno technicznych, jak i konfiguracyjnych oraz elastyczność w działaniu.

Zakres obowiązków:

• Zapewnienie kompleksowej i fachowej obsługi w zakresie pomocy na etapie sprzedaży oraz posprzedażowej; dotyczącej konfiguracji i dalszego użytkowania, zakupionych w Salonie Q21 urządzeń audio-wideo.
• Sprawdzanie i weryfikacja zgłaszanych reklamacji.
• Wstępna ocena produktów reklamowanych i diagnoza usterek.
• Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefon, e-mail oraz osobiście w salonie.
• Prowadzenie prezentacji dla klientów dotyczących konfiguracji i obsługi sprzętu audio.
• Współpraca przy w tworzeniu materiałów tekstowych oraz wideo, dotyczących wsparcia technicznego przy produktach audio-video.
• Współpraca z zespołem doradców, w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta i rozwoju firmy.

Oferowane:

• Jasne warunki współpracy: umowa o pracę na pełen etat z konkurencyjnym rynkowo wynagrodzeniem, adekwatnym do posiadanej wiedzy i umiejętności.
• Unormowany czas pracy w godzinach 10:00-18:00.
• Pracę stacjonarną w siedzibie, w Pabianicach.
• Bardzo przyjazne środowisko pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.
• Duże możliwości rozwoju oraz podwyższenia swoich branżowych kwalifikacji.
• Dostęp do najnowocześniejszych urządzeń audio-wideo, spotkania integracyjne.

Aplikuj już dzisiaj:

Wyślij CV i list motywacyjny na adres mailowy: technotronik@technotronik.com.pl, tytułując go: "Doradca techniczny audio-video"

W mailu dopisz klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności". 

Salon zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie wybranym w procesie rekrutacji kandydatom.

Salon audio-video Q21
Pabianice, Reymonta 12
Tel. (42) 213 01 66
www.Q21.pl

Fot. Pexels / Andrea Piacquadio

Redakcja Audio
Branżowe pozostałe aktualności
Zobacz więcej
logo logo