Samsung promuje LED-a

Samsung promuje LED-a
Firma Samsung intensywnie promuje nową kategorię telewizorów bazującą na rewolucyjnej technologii LED. Działania potrwają do 15 czerwca.

Firma Samsung intensywnie promuje nową kategorię telewizorów bazującą na rewolucyjnej technologii LED. Działania potrwają do 15 czerwca.

Kampania obejmie komunikację ATL poprzez telewizję, prasę, portale internetowe, outdoor oraz działania BTL w miejscach sprzedaży.

Telewizory Samsung LED są częścią nowej oferty firmy wprowadzonej na rynek w tym roku. Dzieki zastąpieniu standardowych lamp tylnego podświetlenia CCFL innowacyjnymi diodami LED Samsung oferuje telewizory nowej generacji oddające wyjątkowo wyraziste barwy, zwiększony kontrast i niezwykłą ostrość obrazu.

Wykorzystanie tej technologii pozwoliło ponadto zaprojektować nową konstrukcję urządzenia – Samsung LED TV o głębokości tylko 3 cm to najsmuklejsze telewizory z wbudowanym zasilaczem i tunerem MPEG4 DVBT dostępne na rynku.

Redakcja Audio
Branżowe pozostałe aktualności
Zobacz więcej
logo logo